祝☆誕生日(=´∀`)人(´∀`=)

どうもShiinaです(=´∀`)人(´∀`=)


先日誕生日を迎えました(*^^*)


しかも新居で彼女に祝って頂きましたー(=´∀`)人(´∀`=)


ケーキうまぁ(=´∀`)人(´∀`=)


そして、、、


まさかのサプライズ︎!!


CALL OF DUTYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!


BLACKOPSⅢyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy︎!!!!!!


image-794e1


COD:BOⅢとはさすが分かっていらっしゃるぅ!(=´∀`)人(´∀`=)


てか何⁇絶滅すればいいのぉぅ⁇(=´∀`)人(´∀`=)


本当にありがとうございますぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅ︎!!!!!!!!!


ぶひぃぃィィィィィィぃぃぃ︎!!!!!!!!!


うp主はPS3なのぉぉぉぉぉぉぉ︎!!!!!!!!!!!


image-81aa4


もうお仕事辞めてひきこもりますぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅ︎!!!


今日はブログを書くのはここまでにしてゲームやってきましゅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅぅ!!


シェアする

  • このエントリーをはてなブックマークに追加

フォローする